Ginecologie si sarcina

Publicat Vineri, 12 august 2016 , ora 16:22, de Administrator

5 alimente pe care trebuie să le mănânci ca să ai un copil deștept

Alimentația gravidei în perioada sarcinii este extrem de importantă pentru sănătatea copilului, iar anumite alimente pot infrumuseța dotarea intelectuală a copilului. Îți prezentăm mai jos 5 dintre aceste alimente.  

Cele 5 alimente care-l ajută pe copilul încă nenăscut sunt:

 1. Migdale

Migdalele sunt o sursă nutritivă pentru femeile gravide și fac copiii să fie mai inteligenti, oferindu-le omega-3. În plus, acidul folic din migdale este esențial pentru femeile gravide. Este, de asemenea, sursă de nutriție indispensabilă pentru copii. Acidul folic din migdale poate preveni apariția de malformații congenitale.

Mai mult decât atât, acestea sunt bogate în magneziu, care ajută la reducerea riscului de nastere prematură și de a stimula dezvoltarea sistemului nervos.

2.  Nuci
Nucile pot oferi femeilor gravide vitamina E, Omega-3, acizi organici și fosfor. În special, acizii organici din nuci pot ajuta la stimularea dezvoltarii creierului fătului. În cazul in care femeile gravide sunt dornice de a mânca pentru o perioadă lunga de timp nuci, copiii lor vor fi mai inteligenti.

În plus, cercetatorii cred, de asemenea, ca grasimea și fosforul continuți in nucleul nucilor sunt foarte bune pentru celulele nervoase și mai ales pentru a stimula regenerarea sângelui. Din acest motiv, nu e de mirare că nucile sunt întotdeauna în lista de alimente care sunt recomandate pentru femeile gravide de a utiliza, în scopul de a stimula dezvoltarea fătului.

 3. Fasole
Fasolea este o sursa sanatoasă atât pentru mama cat și copil, deoarece conține componente de nutriție gasite în produsele animale. Fasolea este, de asemenea, bogată în zinc, care este un mineral necesar pentru reducerea riscului de nastere prematură și greutate mica la naștere. În plus, femeilor gravide le furnizeaza zinc, care poate fi obtinut și prin consumul de alimente care au o mulțime de zinc, cum ar fi carnea de pui, lapte, cereale, nuci de caju, mazăre, crabi și stridii.

 
4. Arahide
Arahidele sunt un fel de semințe, care sunt bune pentru femei în timpul sarcinii. Arahidele sunt necesare pentru organismul uman, ajută la stimularea reproducerii de celule ale creierului, îmbunatațirea memoriei și de a crește dezvoltarea gândirii.

Atunci când mâncați arahide, nu trebuie să înlăturați coaja, pentru că este bună pentru sange și este bună pentru sănatatea femeilor gravide. Cu toate acestea, ar trebui să se mănance arahide cu terci de ovaz și să se evite consumul de arahide prăjite.

5. Castane
Castanele conțin o mulțime de proteine, grăsimi, calciu, fier, fosfor, zinc și vitamine, care sunt capabile de a reglementa fluxul de sânge, stimuleaza rinichii și aportul de substanțe nutritive pentru mușchi. Femeile gravide care mănâncă regulat castane vor fi sanatoase, au oase mai rezistente și pot reduce oboseala în timpul sarcinii.



Ads