AFLA ce ți se poate intampla daca bei sucuri dietetice, pe care le crezi sanatoase
- Recomanda pe E-mail
- Tipareste
- Y!Messenger
- Share
Persoanele care beau o doza de bautura acidulata "zero calorii" pe zi, fie ca este vorba de cola sau sucuri de fructe, au un risc cu 43% mai mare sa sufere un atac de cord sau cerebral, arata un studiu efectuat de cerectatorii de la Universitatea din Miami și Centrul Medical din Columbia.
Mai mult, aceste bauturi ataca ficatul in aceeași masura ca alcoolul. Cauzele acestui fenomen nu sunt pe deplin ințelese. Una din cauze ar putea fi conținutul de aspartam, un inlocuitor al zaharului care a fost asociat cu un risc mai mare de cancer.
Studiul a fost efectuat pe un eșantion de 2.564 de persoane, care au consumat acest tip de bauturi carbogazoase timp de 10 ani.
» vezi articolul original





















