Diete si nutritie

Publicat Luni, 17 octombrie 2016 , ora 16:23, de Administrator

Poți să îți păcălești corpul să ardă mai multe grăsimi?

Lumea sportului a fost invadată recent cu ideea că atleții îți pot îmbogăți performanțele urmând o dietă cu multe grăsimi și puțini carbohidrați. 

Fanii acestei diete spun că îi ajută să facă diverse activități fără a apela la dulciuri. Dar este diea slabă în carbohidrați sănătoasă și îmbunătățește într-adevăr performanțele sportive? Specialiștii spun că nu este o dietă de bază în cazul unui maraton de exemplu.„Atunci când încerci să ai cel mai bun timp posibil te ajută carbohidrații, nu grăsimile”, spune Asker Jeukendrup, directorul mysportscine. Dar această dietă poate funcționa în cazul exercițiilor ușoare, a celor care aleargă de plăcere câțiva kilometri. Deoarece corpul are doze nelimitate de grăsime anumite persoane au pledat pentru această dietă care, zic ei, îi ajută pe atleți să combată oboseala. Dar specialiștii spun că fenomenul se petrece din cauza conținutului mic de carbohidrați. Aceștia aplelează în acest sens la băuturi energizante, batoane dulci care-i ajută să-și mențină nivelul de glucide din corp. Din păcate majoritatea atleților preferă zahărul procesat. Din acest motiv cei mai mulți sunt dependenți. 

Atunci când organismul nu are suficienți carbohidrați își mărește numărul de grăsimi. 

Ideea din spatele unei diete cu puțini carbohidrați este simplă. Fă-ți corpul să ardă grăsimi, nu carbohidrați atunci când faci exerciții. Aceasta este modalitatea prin care poți să îți păcălești corpul să ardă grăsimi? 







Ads